sâmbătă, 12 iunie 2010

Ginduri si intrebari la inceput de drum ...


Salut ,

... gindindu-ma la perioada la care si eu cautam peste tot sfaturi sau cel putin pareri despre unele chestii cu specific tehnic , am hotarit sa pun mina si sa creez acest site .... poate ca este o idee buna sau poate ca nu ... dar asta am sa decid la sfirsitul " cartii " bazindu-ma pe comentariile si sugestiile primite de la voi , " voi" cei care sper ca veti gasi interesante aceste rinduri ...

  Ceea ce uremaza sa realizez incepind de astazi nu este nici un jurnal online , nici un manual de instalatii sau cine stie ce timpenie de "pedagogie"... imi doresc ca aceasta pagina sa fie un loc unde toti cei interesati de tot ceea ce inseamna intr-un cuvint " instalatii termo-hidro-sanitare " sa geseasca cel putin o parere ( a mea personala ) si poate un sfat ce i-ar putea ajuta poate sa-si realizeze singuri si cu bani putini tot ceea ce si-au propus ...

3 comentarii:

  1. Hello, Dorin, bun venit in lumea bloggerilor! Buna idee! Cat de curand o sa incep sa-mi upgradez-personalizez-civilizez locuinta si cu siguranta voi sti unde sa caut pentru o parere avizata.
    Numai bine si la mai mare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. sal DORIN aici{italia}am auzit ceva despre incalzirea geotermala,adica s-ar mentine temperatura constanta tot timul anului undeva la 13 grade cu costuri foarte reduse de intretinere {dupa montare bine inteles} :foraj 111 metri tur retur adica o bucla.Cat ar costa la noi un asemenea foraj.astept raspuns stiu ca tu esti meticulos si priceput ,hai sa dam cateva idei romanilor .

    RăspundețiȘtergere